BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 18 mars 2010

Förkyld och oskriven examination..

I morse vaknade jag av ett sms från ett okänt nummer, kom senare på att jag lovat Davids kompis Johnny att hjälpa honom att hitta banken här i nynäshamn. Så det var bara att snällt kliva upp kl 9 och köra ner till hamnen och hämta upp honom och hans kusin.. Det gick smidigt och dom är nu på väg till Gotland för att köpa en bil, hoppas han kommer förbi senare så jag får se den :D.


Är så jävla förkyld och har feber men jag har en examination i morgon och jag har inte ens tittat på uppgiften.. Är totalt opeppad med allt som har med skolan att göra. Ge mig massa jobb så jag kan hoppa av någon gång! Men ska snart snällt sätta mig ner och försöka skriva ihop något skit tills imorgon.

Jag återkommer..

Puss

2 kommentarer:

Mlee sa...

krya på dig!

Chrilsson sa...

Börjar arta sej med bloggen nu ju =)