BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 20 mars 2010

15 grader varmt..

God morgon sötnosar!
Idag ser jag mer eller mindre ut som en jävla zoombie, grannarna mina tyckte att det skulle vara kul att spela bumbibjörnarna på högsta volym halva natten!! (eller ja fram tills klockan 03.30 iaf) och då menar jag bumbibjörnarna på repeat fast det var ju faktiskt lite variation när dom växlade mellan den svenska och den danska låten... En annan granne fick dåre på dom och skulle försöka överrösta denna människa med lite hårdrock och ja så höll dom på. När det väl blev tyst insåg jag att D har ju för fan inte kommit hem ännu, han var iväg i södertälje och försökte fixa hem bilen efter lacken. Så jag ringde honom och undrade om han levde check det gjorde han! Vaknar 2 timmar senare fortfarande ingen skäggig snygging i sängen, försöker ringa igen han svarar han är på väg till garaget i 40 km/h jag somnar om kl 06.00 är han äntligen hemma min stackare.. (Hmmm nää han var inte otrogen om han inte vill ha sex med sin egen bror o far) :D. Så jag är trött idag!

1 kommentarer:

Chrilsson sa...

Låter ju inte alltför härligt :/